logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
Strömgatan 18, Stockholm, Sweden
(+46) 322.170.71
ouroffice@freestyle.com

Follow us

 

Marxa del Cuc

La Marxa del Cuc es una marxa d’orientació i regularitat que forma part del calendari de Marxes Tècniques i de Regularitat de la FEEC.

L’any 1927, el Centre Excursionista Rafael de Casanova va organitzar la primera de les marxes de regularitat que venia a substituir les curses atlètiques per muntanya que, durant uns quants anys, havien tingut el seu predicament i que, aleshores, havien començat a decaure.

Aquesta entitat exposa l’intent de la següent forma:  “Fins ara les curses excursionistes han estat considerades com a curses atlètiques, en les quals sols homes molt forts i entrenats podíen prendre part amb probabilitats de fer un bon paper. Al costat d’aquestes proves atlètiques, tornem  a organitzar una prova de  regularitat en la qual la fortalesa corporal restarà a segon terme, front a la serenitat i la regularitat en primer lloc; al costat de les curses per a uns pocs escollits, la cursa per a tots els excursionistes”.

Amb aquest criteri, la Unió Excursionista de Catalunya de Cornellà organitza anualment des de 1963 “El  Cuc“ i convida a tohom a participar-hi… és “la cursa per a tots els excursionistes“.

Aquí podeu trobar la informació de la 49a edició , 50a edició , 51a edició,  52a edició , 53a edició , 54a edició, 55a edició , 56a edició, 57a edició, 58a edició

El dia 26 de novembre de 2023 farem la 59 edició.

Informació i inscripcions
Notícies d'interès

    No posts were found.

Properes activitats
04
octubre 2023

Canvi samarreta Caminada de la Lluna

08
octubre 2023

Els Camins 2023

21
setembre 2023

Entrenament mirador pic de l’Aliga

07
octubre 2023

Moià La Riera de Passerell -senderisme-

02
setembre 2023

senderistes… Bon estiu 2023

01
juny 2023

Entrenament Riba Llobregat i sopar

01
juliol 2023

CAMPAMENTS INFANTILS

18
maig 2023

Entrenament Horts de Collserola

30
maig 2023

Curs de Ferrades CEM

11
maig 2023

Entrenament volta Can Salgado

Aquest lloc web utilitza galetes perquè tinguis la millor experiència d'usuari. Si continues navegant estàs donant el teu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostrapolitica de galetes

ACEPTAR
Aviso de cookies